STEM vs STEAM
STEM i STEAM su skraćenice koje se često koriste u obrazovnom području, ali se odnose na malo različite koncepte. STEM znači Znanost, Tehnologija, Inženjerstvo i Matematika. To je program koji se fokusira na ove predmete i ima za cilj pružiti učenicima vještine i znanja potrebna za karijere u ovim područjima. Cilj STEM obrazovanja je pripremiti…
STEAM – Znanost (Science)
Znanost je jedan od ključnih komponenti STEAM obrazovanja. Uključuje poučavanje učenika o prirodi i načinu na koji ona funkcionira, te korištenje znanstvenog postupka za istraživanje i objasnjavanje pojava. Znanost u STEAM obrazovanju može obuhvaćati širok raspon predmeta, uključujući biologiju, fiziku, kemiju i zemljopis. U STEAM kontekstu, znanost se često integrira s tehnologijom, inženjerstvom, umjetnošću i…
STEAM – Tehnologija (Technology)
Tehnologija je još jedan ključni komponenta STEAM obrazovanja. Uključuje poučavanje učenika o upotrebi tehnologije za rješavanje problema i poboljšanje naših života. Tehnologija u STEAM obrazovanju može obuhvaćati širok raspon predmeta, uključujući računalnu znanost, informacijsku tehnologiju, inženjerstvo i dizajn. U STEAM kontekstu, tehnologija se često integrira s znanosti, inženjerstvom, umjetnošću i matematikom kako bi se učenicima…
STEAM – Inženjerstvo (Engineering)
Inženjerstvo je važan dio STEAM obrazovanja. Ono uključuje poučavanje učenika o primjeni znanstvenih i matematičkih načela za dizajniranje, izgradnju i testiranje praktičnih rješenja za različite probleme. U STEAM kontekstu, inženjerstvo se često kombinira s drugim područjima kao što su znanost, tehnologija i umjetnost kako bi se učenicima pružio cjelovitiji pristup obrazovanju. Primjerice, učenici bi se…
STEAM – Umjetnost (Art)
Umjetnost je ključni sastojak STEAM obrazovanja, zajedno sa znanostima, tehnologijom, inženjerstvom i matematikom. Uključivanje umjetnosti u STEAM obrazovanje pomaže učenicima da razviju kreativnost, izražajnost, kritičko razmišljanje i rješavanje problema kroz umjetnički proces. Umjetnost u STEAM obrazovanju može uključivati različite umjetničke discipline, uključujući vizualnu umjetnost, glazbu, ples i kazalište. Na primjer, učenici bi se mogli koristiti…
STEAM – Matematika (Math)
Matematika je ključni sastojak STEAM obrazovanja, zajedno sa znanostima, tehnologijom, inženjerstvom i umjetnošću. Uključivanje matematike u STEAM obrazovanje pomaže učenicima da razviju vještine kritičkog razmišljanja, analitičke sposobnosti i rješavanje problema. Matematika u STEAM obrazovanju može se primijeniti na različite načine, uključujući dizajniranje i programiranje računalnih igara, vizualizaciju podataka u znanstvenim istraživanjima i inženjerskim projektima, te…