STEAM – Tehnologija (Technology)
Tehnologija je još jedan ključni komponenta STEAM obrazovanja. Uključuje poučavanje učenika o upotrebi tehnologije za rješavanje problema i poboljšanje naših života. Tehnologija u STEAM obrazovanju može obuhvaćati širok raspon predmeta, uključujući računalnu znanost, informacijsku tehnologiju, inženjerstvo i dizajn.
U STEAM kontekstu, tehnologija se često integrira s znanosti, inženjerstvom, umjetnošću i matematikom kako bi se učenicima pružilo više kompleksno i praktično obrazovno iskustvo. Na primjer, učenici bi se mogli koristiti tehnologijom za stvaranje simulacija ili virtualnih eksperimenata za istraživanje znanstvenih koncepta ili bi se mogli koristiti inženjerske principe za dizajn i izgradnju tehnološki baziranih rješenja za stvarno-svjetske probleme.
Cilj uključivanja tehnologije u STEAM obrazovanje je pomoći učenicima da shvate kako tehnologija može biti upotrebljena za odgovor na pitanja i rješavanje problema u stvarnim situacijama. Također ima za cilj razvijanje tehnološke pismenosti i vještina računalnog razmišljanja u učenika, kao i razumijevanje uloge tehnologije u našem svakodnevnom životu. To ih može pripremiti za karijere u tehnološki orijentiranim područjima ili za korištenje tehnologije kao alata za rješavanje problema u drugim područjima.
LEGO kocke i Tehnologija (Technology)
Korištenje tehnologije u kombinaciji s LEGO kockicama u STEM obrazovanju omogućuje učenicima da stvaraju i programiraju robotske modele koji predstavljaju različite koncepte u znanosti, tehnologiji, inženjerstvu i matematici.
Primjerice, učenici bi mogli koristiti LEGO Mindstorms robote kako bi stvorili i programirali modele koji mogu izvršavati različite zadatke, kao što su kretanje po labirintu ili skupljanje i manipuliranje različitim objektima. Ovi roboti mogu pomoći učenicima da razumiju osnove programiranja, senzora, motora i drugih tehnoloških komponenti.
Učenici bi također mogli koristiti LEGO kockice za stvaranje i programiranje robota koji mogu rješavati različite probleme u svijetu, kao što su prikupljanje otpada, dostava lijekova ili istraživanje udaljenih područja. Ovi modeli mogu pomoći učenicima da razumiju primjenu tehnologije u različitim industrijama i za različite svrhe.
Korištenje tehnologije s LEGO kockicama također potiče kreativnost i timski rad, te pomaže učenicima da razviju vještine rješavanja problema i kritičkog razmišljanja. Učenici se mogu međusobno nadopunjavati i razmjenjivati ideje dok grade i programiraju svoje modele robota, te tako stječu vrijedna iskustva i vještine koje će im biti korisne u budućim karijerama u STEM području.